24 Haziran 2013 Pazartesi

Herkes kendini adalet ilan etmiş ..

Bir insanın öldürülmesinde nefsi müdafa diye bir açıklama vardır ki yabancı ülkelerde silah kullanma yetkisi bizimkisinden çok daha geniştir. Fakat polise karşı davalar açılabilir ve sonuçlanır.
Not: Bunları polisi aklamak için söylemedim. Burada polisi suçlamam yada savunmam hakikati bilmediğim için bir haksızlığa yol açacaktır yazımın amacıda zaten bunu anlatmaktır fakat çoğu kişinin hakikati bilmediği gerçeğini kabul edemediğini görmekte beni üzmekte.. (bu notu düşmeme rağmen taşlanacağımı biliyorum)

Daha sonuca bağlanmamış bir dava hakkında bir sonuç çıkarmayacağım çünkü bugün her insanın kendisinde gördüğü o yargılama yetkisini ben twitter facebook videolarından izeyip yorum yaparak kendimde görmüyorum. Ne yazıkki bir çok insan birden savcı yargıç avukat oluveriyor şaşıyorum. Adalet bir bakmışız şahsın kendi yorumu oluvermiş..

 Ben kritik olan şu soruyu soracağım; Tutuksuz yargılama kararı çıkmış bir olay için ("Mahkeme, zanlıya adli kontrol kapsamında yurtdışına çıkış yasağı ile haftada bir gün karakola imza şartı getirdi.") " Ethem Sarısülük'ü vuran polis serbest " başlığı atmak ?!?! ve bu başlık altında yapılan yorumlar.. yazıktır

Bir insan polise linç girişimini, polisin bıçaklanmasını, vurulmasını, arabasının yakılması için nasıl bir adalet açıklaması yapabilir ki ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder